divendres, 16 de setembre del 2011

Saber escoltar


Ahir vaig anar a l'acte que va organitzar a Barcelona el Joan Ridao, i avui aniré a l'acte que farà l'Alfred Bosch a la UB.
Fa un parell de mesos vaig anar a la presentació de la candidatura de Carles Bonet i a la d'Oriol Junqueras a Barcelona. Només dues persones vam anar a escoltar els dos candidats. I molt em temo que avui, a l'acte del Bosch, seré l'únic que haurà estat també al del Ridao.

Crec que per poder triar entre A i B cal saber que diu A i que diu B. I és força probable que, quan hom tria votar A, també vulgui incorporar algunes propostes del candidat B.

Fins que no siguem capaços d'escoltar els altres, que no deixen de ser els nostres, perquè militen en el nostre partit, ERC no avançarà.

3 comentaris:

  1. Tu driàs lo que vulguis, però el Ridao és el tripartit.

    ResponElimina
  2. jo ja he triat: renovació o sigui Bosch

    Quana Ridao no l'he escollit simplement prque un Secretaru General d'un partit que després d'uns resultats com els que hem tingut, ha de dimitir i encara espero que ho faci. No tinc res en contra de c omha estat al Congreso ni el que proposa fer: simplement no pot tenir continuitat

    ResponElimina
  3. Joan Ridao va dimitir de Secretari General el dilluns 23 de maig, com tota l'executiva d'ERC.

    Ara es presenta per cap de llista a les eleccions del 20N.

    ResponElimina